.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«حمام خون» نام جدید بیمارستان الشفا غزه
سازمان جهانی بهداشت بخش اضطراری الشفا را «حمام خون» توصیف کرد.
«حمام خون» نام جدید بیمارستان الشفا غزه

سازمان جهانی بهداشت (WHO) با انتشار بیانیه‌ای رسمی بخش اورژانس بیمارستان الشفا در غزه را «حمام خون» نامید و افزود که صد‌ها بیمار مجروح در داخل هستند و هر دقیقه بیماران جدید وارد می‌شوند.

 

بنابر گزارش تل تریدر، بر اساس این بیانیه، کارکنان سازمان جهانی بهداشت در یک ماموریت مشترک سازمان ملل به بیمارستان برای تحویل تجهیزات بهداشتی، تجهیزات جراحی و دارو و ارزیابی وضعیت در این بیمارستان شرکت کردند.

 

سازمان جهانی بهداشت گفت که ده‌ها هزار نفر از ساختمان بیمارستان به عنوان سرپناه استفاده می‌کنند و توضیح داد که کمک‌های بشردوستانه ضروری است.

 

 این سازمان بین‌المللی اعلام کرد که بیمارستان الاهلی به همراه سه بیمارستان کم کارکردالشفا، العوده و مجتمع پزشکی الصحابه، تنها بیمارستان نیمه کاربردی در شمال غزه هستند.

 

شایان ذکر است در حملات اسرائیل به غزه، بیش از ۳۰۰ نفر از کادر درمان، ۳۵ نفر از نیروهای دفاع مدنی و ۱۳۵ نفر از کارکنان آنروا به شهادت رسیده‌اند. این درحالی است که روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد تعداد شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، به بیش از ۱۹ هزار و ۸۸ نفر رسیده که ۷۰ درصد از شهدا، زنان و کودکان هستند و شمار زیادی هم مفقود شده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.578 seconds.